17. kesäkuuta 2013

Desucon 2013

Heeii
Olin tos viikonloppuna Desuconissa. Olin vaan lauantaina ja sunnuntaina. Lauantaina Tiitun kanssa. Ja sunnuntaina Tuulin ja Eltsun. Sanokaa vaa jos haluutte et poistan jonkun kuvan! :)





Veeera

Tiitu

öö, joku oli jättäny tälläsen kuvan koneelle xd


Juho ja joku muu panda




Ihana ♥

Tos ylemmässä kuvassa oleva nukke oli tän


Nette, senssaus pyynnöstä


Sit Tuuli tuli nappaamaan mun kameran ja ottaa pari kuvaa ittestään! XD Täs yks niist


Ihmisia

Tuuli ja Eltsu rupes leikkii mun kameralla ja ottaa tälläteit ihmeellisii animaatioit , tää on yks kuva tost ylimmaisest


Tiia

Naaw :3

Ostokseni, 2 ramunee (ei kuvassa koska join ne jo) banaanipockyjä, mansikkapockyjä, kovia hedelmäkarkkeja, rilakkuma pehmolelu, kännykkäkoru, keksipeili, polvisukat, rilakkumasyömäpuikot, viuhka ja toiset polvisukat

3 kommenttia:

  1. Ihania asuja teillä oli :3
    Oliko siellä nuinkin pieniä ? :D

    VastaaPoista
  2. Eikääh mun kuva D:
    Voikko sensata mun naaman? :DD

    ☆http://kauhukakaranblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miura, lol ei jaksa kirjautuu18. kesäkuuta 2013 klo 7.51

      Ok, mut vast torstaina, ok?

      Poista